Әзіл, құмарлық және сәл-пәл айлакерлікпен толы үстел ойындарын ұнатасыз ба? Онда Манчкин — сізге арналған. Бұл ойын әлдеқашан хитке айналып, әр кешті Деңгейлер мен Қазыналар үшін эпикалық шайқасқа айналдырады. Мұнда сізді стратегия, күлкі және ережелер шеңберінде достарыңызды алдап кетуге мүмкіндік күтуде.
Осы мақалада біз Манчкин деген не екенін, оны қалай ойнайтынын және неге бұл ойын алғашқы партиядан-ақ баурап алатынын айтып береміз.
Сәл тарихтан: Манчкин қалай пайда болды
Манчкин 2001 жылы америкалық үстел ойындарының дизайнері Стив Джексонның арқасында пайда болды. Ол ерекше әрі ирониялық жобаларымен танымал. Идея Dungeons & Dragons сияқты рөлдік ойындарға сатиралық пародия ретінде дүниеге келді. Мұндай ойындарда кейбір ойыншыларды оқиға немесе командалық ойын емес, кейіпкерді «қаттырақ» ету мен мықты қару жинау ғана қызықтырады. Осындай ойыншыларды геймерлер «манчкин» деп атайды.
Стив Джексон бұл бейнені бөлек ойынға айналдыруды ұйғарды — жеңіл, жылдам және аса көңілді. Терең сюжет орнына — Деңгейлердің соңынан қуу, рөл ойнаудың орнына — бәсекелестік пен тұзақтар. Иллюстратор Джон Ковалик ойынға карикатуралық суреттер қосып, оның рухы мен әзілін мінсіз жеткізді. Осылайша Манчкин өмірге келді — бүгін бұл ойын көптеген тілдерге аударылған, ондаған қосымша мен тақырыптық нұсқалары бар жаһандық құбылысқа айналған.
Қорап ішінде не бар
Манчкин қорабын ашқанда сіз дәстүрлі ойын алаңы немесе фишкаларды таппайсыз: оның ішіне тек карталар мен кубик салынған. Бірақ дәл осы қарапайымдылық — ойынның басты артықшылығы. Керемет партия үшін қажеттінің бәрі ішінде бар:
- 168 карта, екі колодаға бөлінген — «Есік» және «Қазына». Бірінші колодада Оқиғалар, Жаратқандар мен Бәле-кесірлер, ал екіншісінде Жүлделер, Қару-жарақ пен Бонустар болады.
- d6 ойын кубигі — алты қырлы кубик, шайқастар мен Жаратқандардан қашқанда қолданылады.
- Ойын ережесі — ықшам әрі әзілмен жазылған, тіпті жаңадан бастағандарға да түсінікті.
Егер бұл арнайы шығарылым болса, қорапта Деңгей белгілері де болуы мүмкін. Бірақ көбіне ойыншылар өз прогресін қадағалау үшін тиын, қағаз немесе мобильді қосымшаларды пайдаланады.
Қарапайым көрінгенімен, карталар ашық түсті, ирониямен безендірілген, сондықтан оларды оқу — өз алдына бір көңіл көтеру.
Ойынның мақсаты: қалай жеңіске жетуге болады
Манчкинде бәрі қарапайым әрі айламен өрілген. Негізгі мақсат — басқа ойыншылардан бұрын 10-деңгейге жету. Кім бірінші сол межеге жетіп, сол деңгейдегі Жаратқанды жеке өзі жеңсе — сол жеңімпаз атанады.
Келесі деңгейге өту бірнеше жолмен мүмкін:
- Жаратқандарды жеңу арқылы;
- Ойында деңгей көтеруге мүмкіндік беретін арнайы карталарды қолдану арқылы;
- Кейде жабдықтарды сатып, жалпы құны 1000 алтын болатын карталарды өткізу арқылы деңгей сатып алуға болады.
Бірақ маңызды ереже бар: 10-деңгейге тек Жаратқанмен шынайы шайқаста, басқа ойыншылардың көмегінсіз жеңіске жету арқылы ғана көтерілуге болады. Бұл сәтте қалған ойыншылар, әдетте, сізге кедергі келтіру үшін барын салады — өйткені жеңіс бір-ақ қадам жерде.
Нәтижесінде ойын нағыз стратегия жарысына айналады: тек өз кейіпкеріңді күшейту жеткіліксіз, басқалардың алға шығуына жол бермеу, бонус карталарын дәл сәтте пайдалану және өзіңді ерте нысана еткізбейтін тактиканы табу қажет.
Кейіпкерді жасаймыз және ойынға кірісеміз
Барлық ойыншылар тең жағдайда бастайды. Шайқастың нәтижесі көбіне бастапқыда түскен карталарға байланысты. Бірден Бейне, Тұлға және Қарулану карталарын ойнауға болады.
Ойынды кім бастайтынын анықтаңыз. Ол үшін кубик лақтырыңыз немесе басқа қолайлы тәсілді таңдаңыз.
Ойыншының кезегі қалай өтеді
Әр ойыншы кезекпен бірнеше кезеңнен өтеді — олар жүріс фазалары деп аталады. Әр фаза нақты ретпен орындалады:
- Есікті тебеміз. «Есік» колодасынан жоғарғы картаны алып, ашық күйде қойыңыз. Үш нұсқа болуы мүмкін: егер бұл Жаратқан болса — шайқас басталады, Бәле болса — оның әсері бірден іске асады, басқа карта (мысалы, Тұлға, Бейне) болса — оны бірден ойнауға немесе қолыңызда қалдыруға болады.
- Қиындық іздейміз (қалау бойынша). Егер ашылған карта Жаратқан болмаса, қолыңыздағы Жаратқанды ойнап, онымен шайқаса аласыз. Бұл деңгей көтеру мен Қазына алу мүмкіндігін жіберіп алмауға көмектеседі.
- Жасырын жәшіктерді ашамыз (егер шайқас болмаған жағдайда). Егер сіз ешкіммен шайқаспасаңыз, «Есік» колодасынан бір картаны жабық түрде алыңыз. Бұл — сіздің жасырын олжаңыз, кейінірек қажет болуы мүмкін.
- Жомарттық танытамыз (қажет болса). Ход соңында қолыңызда 5 картадан артық болмауы керек (немесе 6 — егер сіз гном болсаңыз). Артық карталарды ойнап жіберу, ең төменгі деңгейдегі ойыншыға беру немесе өзіңіз ең әлсіз болсаңыз — тастау керек.
Жаратқанмен шайқас: бұл қалай жұмыс істейді
Сіз бен Жаратқанның күштері салыстырылады: сіздің күшіңіз — бұл Деңгей плюс Қаруланудан түсетін бонустар. Егер сіздің күшіңіз жоғары болса — жеңесіз, Деңгей алып, Қазынаға ие боласыз. Егер әлсіз болсаңыз, онда мынадай амалдар бар:
- басқа ойыншыдан көмек сұрауға болады (әдетте ол үшін олжа бөлісесіз);
- қашуға тырысыңыз — кубик лақтырылады, 5 немесе 6 түссе, сәттілік.
Қашу сәтсіз болса, «Жаман салдары» (Bad Stuff) іске қосылады — олар Жаратқан картасында жазылған. Бұл Деңгей жоғалту, Жабдықты тастау, Бәлеге ұшырау немесе кейіпкердің өлімі болуы мүмкін.
Шайқас кезінде басқа ойыншылар араласа алады — Жаратқанды күшейтеді, Бәле қолданады немесе басқа тәсілмен кедергі келтіреді. Осылайша әрбір жүріс тосынсый мен шиеленіске толы болады.
Стандарттан тыс жағдайлар
Манчкинде жиі күтпеген жағдайлар туындайды. Ең жиі кездесетіндер:
- Жаратқан тым күшті ме? Өз күшіңізді арттыратын сиқырлы сусындарды немесе Жаратқанды әлсірететін карталарды пайдаланыңыз. Егер шайқас әлі де мүмкін болмаса — қашып көріңіз.
- Сізге екінші Жаратқан (Кезбе мақұлық) қосылды ма? Онда екі Жаратқанмен бірден шайқасуға тура келеді. Егер қашуға шешім қабылдасаңыз, әр Жаратқан үшін жеке-жеке кубик лақтыру қажет.
- Сіз басқа ойыншыға көмектестіңіз және қаза таптыңыз ба? Ондай да болады! Тіпті көмекші де қауіпке ұшырайды: егер негізгі ойыншы жеңіліп, қаша алмаса, Bad Stuff (Жаман салдар) шайқасқа қатысқан барлық ойыншыларға әсер етеді.
Манчкинде кейіпкердің өлімі мүмкін бе
Иә. Бірақ бұл — ойынның соңы емес, тек қысқа үзіліс. Өлім Жаратқанмен шайқаста жеңілгенде және Bad Stuff-те «Сен өлдің» деп жазылған жағдайда болады. Бірақ уайымдамаңыз — келесі жүрісте қайта тірілесіз.
Міне, өлімнен кейін не болады:
- Сіз барлық Жабдықтарыңызды және қолыңыздағы карталарды жоғалтасыз. Бірақ Деңгей, Бейне және Тұлға сақталады.
- Қалған ойыншылар сіздің мүлкіңізді өзара бөліседі. Әрқайсысы қалған карталардан бір-бірден ала алады. Алдымен ең жоғары деңгейдегі ойыншылар таңдайды.
- Келесі жүрісіңізде сіз әр колодадан 2 картадан аласыз, дәл ойын басындағыдай, және қайта ойынға қосыласыз. Жаңа Жабдықтарды бірден ойнауға болады.
Өлу жағымсыз — себебі ресурстар жоғалады және артқа шегінесіз. Бірақ бұл жаңа парақтан бастауға және тактиканы өзгертуге мүмкіндік береді.
Карталар мен механика: бұл қалай жұмыс істейді

Ойын Манчкиннің негізін карталар құрайды — дәл осы карталар арқылы сіз дамисыз, Жаратқандармен шайқасасыз, басқа ойыншыларға кедергі келтіресіз және Деңгей сатысымен жоғары көтеріле бастайсыз. Ойында екі негізгі колода бар: «Есік» және «Қазына». Әрқайсысында түрлі карталар кездеседі, бірақ бәрі де маңызды рөл атқарады.
«Есік» колодасындағы карталар
«Есік» колодасындағы карталар — Манчкиндегі оқиғалардың өзегі. Олар ойынның қарқынын белгілейді, Жаратқандарды, Бәле-кесірлерді, Класс пен басқа да тосынсыйларды әкеледі. Қандай карталар түсуі мүмкін екенін қарастырайық:
- Жаратқандар. Ең маңызды жаулар. Оларды көбіне «Есікті ашу» фазасында кездестіресіз. Егер картадан Жаратқан шықса — онымен бірден шайқасу керек. Сондай-ақ Жаратқанды «Қиындық іздеу» кезінде немесе басқа ойыншы сізге «Кезбе мақұлық» картасы арқылы жібере алады. Есіңізде болсын: бір карта — бір Жаратқан. Оны жеңсеңіз, Деңгей мен Қазына аласыз. Кейбір Жаратқандар «Өлілер» санатына жатады. Мұндай жаулар аса қауіпті: басқа ойыншылар арнайы карта қажет етпестен, қолынан қосымша Өлілерді шайқасқа қоса алады. Сонымен қатар, кейбір Класстар мен Қабілеттер оларға қарсы бонус немесе айып береді.
- Бәле-кесірлер. Бұл карталар «Есік» колодасынан шыққанда бірден іске қосылады. Олар күшті азайтып, Жабдықты бұзып немесе Деңгейді төмендетіп жіберуі мүмкін. Кейбірін қолыңыздан басқа ойыншыға зиян келтіру үшін де ойнауға болады.
- Класстар. Кейіпкеріңізді жауынгер, сиқыршы, ұры немесе клирикке (діни қызметкерге) айналдырады. Әр Класстың өз қабілеттері бар (мысалы, ұры ұрлауды жақсы көреді, ал клирик Өлілерді қуады). Классты кез келген сәтте ауыстыруға болады: ескісін тастап, жаңасын ойнау жеткілікті.
- Расалар. Ойын басында сіз адам болып бастайсыз. Бірақ Раса картасы түскенде эльф, дворф немесе хафлингке айналу мүмкіндігі пайда болады. Әр Расаның өз артықшылықтары мен шектеулері бар. Адам болу — ең пайдасы аз нұсқа, өйткені ол ешқандай арнайы қабілетке ие емес. Жаңа Расаның қабілетін іске қосу үшін картаны алдыңызға қойыңыз — оның әсері бірден күшіне енеді. Егер оны жоғалтсаңыз — барлық бонустар да жойылады. Картадан кез келген сәтте, шайқас кезінде де бас тартуға болады.
- Жаратқандарды күшейту. Бұл карталарды көбіне қарсыластар шайқас кезінде сізге қарсы ойнайды. Мысалы, Детеныш картасы Жаратқанды әлсіретеді, ал Амбал, Шал, Ми және Жындылар оның күшін айтарлықтай арттырады. Жексұрын жұп және Кезбе мақұлық карталары шайқасқа екінші Жаратқанды қосуға мүмкіндік береді. Егер сізге екі жау шабуыл жасаса, барлық күшейту карталары бірден екеуіне де әсер етеді.
«Қазына» колодасындағы карталар
Бұл — Жаратқандарды жеңгеніңіз үшін берілетін сый. Бұл колодада пайдалы Жабдықтар, қуатты бонустар, бір реттік заттар және тіпті Деңгей карталары жасырылған. Қазыналар кейіпкеріңізді күшейтеді және жеңіске жақындатады. Енді бұл колодамен толығырақ танысайық:
- Жабдықтар (шмотки). Бұл — сауыт, қару, аяқ киім, бас киім және басқа да заттар, олар сіздің шайқас күшіңізді арттырады. Кейбір заттар белгілі бір Классқа немесе Расаға байланысты, ал кейбірі — әмбебап. Егер Жабдық картасы қолыңызда жатса, одан еш пайда жоқ. Оның әсерін іске қосу үшін оны «кию» керек, яғни ойында өз алдыңызға ашық қою қажет. Ұсақ заттарды кез келген мөлшерде бір уақытта қолдануға болады. Бірақ ірі Жабдықтардың тек біреуі ғана қолданыла алады.
- Бір реттік бонустар. Зельялар, тұзақтар, гранаталар және т.б. Олар шайқас кезінде ойнап, қысқа мерзімді артықшылық береді және Жаратқанға немесе басқа ойыншыға зиянын тигізеді.
- «+1 Деңгей» карталары. Бірден ойында алға жылжуға мүмкіндік береді. Бірақ бұл карталармен жеңіске жетуге болмайды, өйткені 10-деңгейге тек шайқас арқылы ғана жетуге болады.
- Алтын және сатылатын заттар. Кейбір заттарда алтынмен белгіленген құны бар. Оларды сатып, Деңгей алуға болады (әр 1000 алтын үшін 1 Деңгей).
Ережеден тыс жағдайлар: супер-карталар
Кейде ойын барысында негізгі шектеулерді бұзуға мүмкіндік беретін ерекше карталар түседі. Енді олардың қалай жұмыс істейтінін қарастырайық.
Суперманчкин
Бұл карта ойыншыға бірден екі Класс қолдануға рұқсат береді — бұл қалыпты жағдайда тыйым салынған, немесе жалғыз Класс ойнағанда шектеусіз қолдануға мүмкіндік береді. Мысалы, сіз бір уақытта ұры және клирик бола аласыз, әрі екеуінің де қабілеттерін пайдалана аласыз.
Егер сіз барлық Класс карталарын жоғалтсаңыз, Суперманчкин де жарамсыз болып қалады.
Расалық коктейль
Бұл карта екі Расаға бірдей тиесілі болуға және олардың барлық артықшылықтары мен кемшіліктерін қатар қолдануға мүмкіндік береді. Мысалы, сіз эльф және дворф бола аласыз: қашуға бонус алып, екі ірі Жабдықты бір уақытта киюге мүмкіндік аласыз.
Барлық Раса карталарын жоғалтқан жағдайда Коктейль де күшін жоғалтады.

Ойын механикасы: оны ерекше ететін не
Манчкин өзіндік ерекше ойын механикаларымен ерекшеленеді. Мұнда сәттілік, стратегия, басқа ойыншылармен өзара әрекет және ресурстарды дер кезінде пайдалану маңызды. Осы ерекшеліктер әр партияны қайталанбас етеді:
- Карталарды жинау және басқару. Жетістік дұрыс жабдықты таңдау мен шайқас сәтін дәл таңдауға байланысты.
- Ойыншылар арасындағы өзара әрекет. Бұл жеңістің кілті, себебі сіз тек өзіңізді ғана емес, басқаларды да белсенді түрде тежеу арқылы дамисыз.
- Алдау мен дипломатия. Бұлар карталардан кем емес маңызды. Келіссөздер, уәделер мен қоқан-лоққы — стратегиялық ойының бір бөлігі.
- Кездейсоқтық. Барлығын алдын ала болжау мүмкін емес. Кубик, карталар мен қарсыластардың әрекеті жағдайды үнемі өзгертеді.
Манчкиндегі карталар — жай ғана құрал емес, бүкіл ойынның қозғаушы күші. Әр партия күтпегендей өтеді, себебі карталар, ойыншылар мен стратегиялар үйлесімі ешқашан қайталанбайды.
Өзара әрекет: достық па, соғыс па
Манчкин — бұл достар уақытша одақтасқа айналып, дәл сәтінде сізге (ойын түрінде) пышақ сұғатын карточкалық ойын. Ойыншылар арасындағы өзара әрекет — әр партияны күтпеген әрі көңілді ететін басты элементтердің бірі.
Көмектескендей болып — алдап кету
Күшті Жаратқанмен шайқас кезінде сіз басқа ойыншыдан көмек сұрай аласыз. Ол өз күшін қосып, сізбен бірге жеңіске жетуге көмектеседі — бірақ тегін емес, Қазына немесе Деңгей уәдесі үшін. Алайда, көбіне «құтқарушы» кейін марапатты алып, келесі жүрісте сізге қарсы Жаратқанды күшейтіп жібереді.
Барлығына кедергі келтіреміз
Ойыншылар қарсыласының шайқасып жатқан Жаратқанын күшейте алады, Бәле картасын дәл оның жүрісінде тастай алады, қашу мүмкіндігін жауып тастай алады, сондай-ақ ұрылардың қабілетімен немесе арнайы карталармен жабдықтарды ұрлай алады.
Мақсат бір: басқалардың алдымен 10-деңгейге жетуіне жол бермеу. Бұл дегеніміз, шайқас тек Жаратқандармен емес, дастархан басындағы «достармен» де жүреді.
Келіссөздер, блеф және алдау
Манчкинде дипломатия өте маңызды. Ойыншылар келіссөз жүргізеді, саудаласады, бопсалайды және өз пайдасы үшін басқаларды көндіреді. Кейде көшбасшыға қарсы уақытша бірігу пайдалы болуы мүмкін. Бірақ ұмытпаңыз: бұл ойында тұрақты одақтастар жоқ. Бүгін бірге болсаңыз, ертең — қарсыластасыз.
Манчкинде ең ақылды немесе ең сәтті адам емес, «адамдармен ойнай» білетін адам жеңеді: келісуді, кедергі жасауды және дәл сәтінде арқадан соғуды меңгерген. Дәл осысы ойынды шынайы оқиғаға айналдырады — жарқын күлкімен, «Сен шынымен істедің бе?!» деген айқаймен және сатқындықтармен.
Жаңадан бастағандарға пайдалы кеңестер

Егер сіз Манчкинді алғаш рет ойнап жатсаңыз, уайымдамаңыз — жаңадан бастаушылар да жеңе алады! Міне, ойынға тезірек кірісуге және жеңіл олжаға айналмауға көмектесетін практикалық кеңестер:
- Козырларды бірден көрсетпеңіз. Күшті карталарды (зельялар, Бәле-кесірлер, Жаратқандарды күшейтетіндер) шешуші сәтке дейін сақтаңыз. Көптеген жаңадан бастаушылар бәрін басында жұмсап қояды. Манчкинде маңыздысы — финиш: соңғы деңгейлерде күрес шиеленіседі.
- «Сұр аймақта» ойнаңыз. Тым ерте алға шығып кетпеңіз. Алғашқылардың бірі болып 8–9 Деңгейге жеткен ойыншы бірден бәрінің нысанасына айналады. Елеусіз қалып, жабдықты дамытып, жасырын түрде күшейіп алып барып қана жеңіске ұмтылыңыз.
- Дипломатия бәрін шешеді. Келіссөз жүргізе біліңіз. Кейде қарсыласқа Қазынаның бір бөлігі үшін көмектесу тиімді, кейде — ортақ жауға қарсы бірігу қажет. Бірақ кімді қолдап жатқаныңызды есептеңіз: бәлкім, сіз оған өзіңізді жеңуге мүмкіндік беріп қойған боларсыз.
- Сауданы шебер жүргізіңіз. Көп уәде беріңіз, аз беріңіз. Шайқас кезінде сауда — бұл стратегияның бір бөлігі. Айла мен манипуляцияны ешкім жоққа шығарған жоқ. Бірақ сенімді тым көп бұзбаңыз — әйтпесе кейін сізбен ешкім мәміле жасамайды.
- Ойын алаңын бақылаңыз. Басқалардың қолында не бар екенін біліп отырыңыз. Кім толық қаруланған? Кім Жаратқанды күшейте алады? Кім үндемей отыр, бірақ бірдеңе жоспарлап отырғаны анық? Тәжірибелі ойыншылар өз карталарын ғана емес, үстелдегі жағдай мен қарсыластардың әрекетін де бақылайды.
- Классты және Расаны толық қолданыңыз. Әр Раса мен Класстың өз артықшылықтары бар — оларды ұмытпаңыз. Мысалы, эльф шайқаста көмектескені үшін Деңгей алады, ал гном ірі Жабдықтарды алып жүре алады. Эффектілерді біріктіріп, барынша пайда алыңыз.
- Заттарды сату — Деңгей әкеледі. Ұмытпаңыз: жабдықтарыңызды 1000 алтынға сатқанда бір Деңгей аласыз. Шешуші сәтте сату сізді құтқарып қана қоймай, жеңіске де жеткізе алады (тек бұл 10-деңгей болмаса болғаны).
- Қолдағы карталарды реттеп жүріңіз. Қолыңызда тәртіп болуы керек. Карталарды түрі бойынша бөліп қойыңыз: не киюге болады, не қолдануға болады, ал не күтіп тұрғаны жөн. Бұл ойынды жылдамдатып, стратегияны ойластыруды жеңілдетеді.
Және ережелерге жүгінуден қорықпаңыз. Олар Манчкиннің әр қорабында берілген ресми нұсқаулықта егжей-тегжейлі сипатталған, сондай-ақ баспагердің сайтында да бар.
Манчкиннің қосымшалары мен нұсқалары
Манчкиннің жиырма жылдан бері танымал болып қалуының бір себептері — көптеген қосымша жинақтар мен тақырыптық нұсқалардың болуы. Олар ойынды кеңейтеді, жаңа көңіл-күй сыйлайды, ережелерді түрлендіреді және әзілді жаңа пішінде ұсынады.
Классикалық нұсқаға арналған қосымшалар
Егер сіз негізгі қораппен ойнап жүрсеңіз және көбірек карта алғыңыз келсе, келесі кеңейтулерді қосуға болады:
- Манчкин 2: Жабайы Балта — жаңа Жаратқандар, Класстар (соның ішінде Варвар) және одан да көп ессіздік;
- Манчкин 3: Діни Қателіктер — қарғысқа ұшыраған карталар мен қасиетті сатира;
- Манчкин 4: Жылқыға Құштарлық — сюжет карталары мен стандарттан тыс механикалар қосады;
- Манчкин 5: Көшпенділер — ойыншылар арасындағы өзара әрекет пен қарсыласты мазақтауды күшейтеді.
Бұл қосымшалардың әрқайсысында ондаған жаңа карта, қызықты механика және оқиғаның күтпеген бұрылыстары бар. Оларды бір-бірімен араластырып, хаосты әрі көңілді ойын жасауға болады.
Манчкиннің тақырыптық нұсқалары
Егер сіз фэнтези атмосферасынан шаршасаңыз — балама Манчкиндердің тұтас ғаламы сізді күтеді:
- Манчкин: Зомби — сіз адамдарды аңдитын зомби рөлінде ойнайсыз;
- Манчкин: Ктулху — ессіздікпен, ежелгі құдайлармен және кітапханашылармен күрес;
- Жұлдызды Манчкин — ғылыми фантастикаға арналған ғарыштық пародия;
- Манчкин: Апокалипсис — әлем жойылудың алдында, және сіз апатты өзіңіз де тудыра аласыз;
- Манчкин: Рик пен Морти, Манчкин: Гарри Поттер, Манчкин: Марвел — танымал франшизаларға арналған тақырыптық бейімделулер.
Барлық нұсқалармен жеке де, біріктіріп те ойнауға болады — егер хаостан қорықпасаңыз. Мысалы, зомби Ктулхумен шайқасып, суперқаһармандардың сауытын киіп жүре алады. Бұл ойынға абсурд пен күлкінің жаңа өлшемін сыйлайды.
Неліктен ойнап көру керек
Манчкин — бұл эмоциялар аттракционы: мұнда сіз күлесіз, даулаcасыз, одақтасасыз, сатып кетесіз, алдайсыз және жеңіске жетесіз. Оның бәрі — өз-өзіне ирониямен және күлімсіреп. Бұл ойынды кем дегенде бір рет ойнап көруге тұрарлық, өйткені ол:
- көңілді компания үшін мінсіз — әр жүріс кішкентай шытырман оқиғаға, әзілдер мен күтпеген бұрылыстарға айналады;
- ойлау қабілеті мен икемділікті дамытады — шешімді тез қабылдау, келіссөз жүргізу және салдарын болжау қажет;
- қайталанбас партияларды тудырады — кездейсоқ карталар мен ойыншылардың әрекеті ойынды болжап болмайтын етеді;
- әзіл мен иронияға толы — бұл құрғақ стратегия емес, фэнтези мен рөлдік ойындарға арналған көңілді сатира;
- жаңадан бастаушылар мен тәжірибелі ойыншыларға бірдей сай — ережелері қарапайым, ал стратегия тереңдігі геймерлерді қуантады.
Бірақ Манчкиннің басты артықшылығы — бұл жерде бірде-бір партия бұрынғысымен ұқсас болмайды. Сондықтан оны қайта-қайта ойнағың келеді.
Манчкин — достықты, айлакерлікті және әзілді сынайтын шынайы ойын. Мұнда ережелердің қарапайымдылығы, өзара әрекеттің байлығы және әрекет еркіндігі үйлесім тапқан. Сіз бұл ойында қаһарман да, жауыз да, одақтас та, сатқын да бола аласыз. Және ешкім ренжімейді — өйткені Манчкин ережесі солай.
Егер кешті көңілді өткізгіңіз келсе, шын мәнінде демалып, өзіңізге эмоция сыйлағыңыз келсе — карталарды алып, достарыңызды шақырыңыз. Манчкин сізді жеңімпазға немесе көңілді сәтсіздікке айналдыруға дайын.